Jag vill aldrig mer vara utan snus igen.

Nu mår jag fint.

Den sista minuten innan jag tog min snus var brutal. Då hade jag inte snusat på ungefär 2½ timma och jag ville - allvarligt talat - lägga mig ner och gråta. Jag blev sur för allt, men jag tror jag lyckades hålla mig undan ganska bra. Meningen 'vad gör du?' fick mig att koka. Wow, jag fungerar verkligen inte utan snus. Jag blir ett monster. Sluta snusa? No fucking way.

Men sedan tog jag en snus och då blev det bra. Mitt tandkött har slutat blöda och jag inte ont längre. Känner knappt av att det saknas tänder i överkäken. 6 april ska jag till tandreglering, och jag antar att de kommer stoppa in räls i överkäken då med. Eller jag hoppas det - jag vill få det bortstökat. Smärtan som kommer efter dom har spänt rälsen (ett par timmar efter, inte när dom gör det eller precis efteråt) är brutal, i alla fall för mig. En sådan där smärta man nästan får panik över. I fucking hate it.

Nu ska jag fortsätta med mitt. Ska fixa pass imorgon, följa med Anne till frisören och sedan umgås/designa blogg med Janna och Ballis senare under kvällen. Sedan ska jag försöka klämma in lite plugg, men jag lovar ingenting. Om jag känner mig själv rätt kommer jag ta det under lördagen/söndagen i stället.

Kommentarer
Postat av: Ylva

haha I know your pain - ylva utan cigg=arg ylva.

2011-03-25 @ 16:32:25
URL: http://enslavedmistress.blogg.se/

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0