Less, less, less, less x10.

Herregud, vad nervös och orolig jag är. Mina händer skakar till och med lite.

Why? Jag har ett muntligt förhör imorgon och ja, jag har ju läst, men det känns som att jag inte kan ett fucking piss. Jag är livrädd för att få ett IG nu. Jag kommer inte kunna slappna av fören imorgon någon gång efter 12.00 då allting är färdigt. Sedan är det bara en vecka tills jag kommer ha två muntliga förhör till, psykologi och religionskunskap. Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte.

Om jag vinner en miljon på lotto imorgon hoppar jag av skolan, bara så att ni vet. Jag kommer fan gå in i väggen tids nog av all prestationsångest och stress. Då kommer jag boka en enkelbiljett till Krabi i Thailand, sedan stannar jag där på stranden tills jag dör. Den enda ansträngningen jag kommer tillåta mig själv ha är att hälla upp en till drink i mitt glas och fälla upp ett parasoll.

Kommentarer

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0