Nu kan jag andas ut.

Snacka om att oroa sig över ingenting. Läraren ringde mig 2 timmar innan utsatt tid och förhörde mig. Jag fick ett VG som slutbetyg i Svenska B. Det var skönt att han överraskade mig på det sättet. Jag hann aldrig bygga upp en nervositet (läs: större nervositet) och jag behövde inte sitta på nålar de sista sekunderna i Connect och vänta på att slå på min webcam. Det var riktigt skönt faktiskt.

Nu är klockan 10:22, jag har varit uppe sedan 08:00 och pluggat och nu har jag hela denna lördag framför mig. Det är snöbollstävling ute på isen. Tävlingen heter Yukigassen (kommer från Japan) och det Svenska mästerskapet hålls här uppe där jag bor. Nu vet jag inte om det är SM just nu, men dom ska tävla i alla fall. Typiskt japaner att komma på en sådan här sport, tycker jag.

Kommentarer

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0