Panflöjt

Fick lust att lära mig spela panflöjt. Jag vet inte varför, jag sitter inte och lyssnar på sådan musik just nu. Men det är roligt och pröva nya saker och jag vill gärna kunna spela ett instrument. Och enligt Google är panflöjt relativt lätt, och det låter ju väldigt vackert.

Men jag vet inte vilken jag ska välja. Har suttit och letat ett bra tag nu och har märkt att det är olika prisskillnader. Finns allt mellan 133 kronor och 2500 kronor. Jag förstår ju att ju dyrare desto bättre - men jag är fattig. Sedan måste jag ha en bok också, så jag kan lära mig teknik och noter... Vad jobbigt.

Jag kanske kan önska mig det till födelsedagspresent. Kul grej. Så Mia, om du läser, jag önskar mig en panflöjt med tillhörande notbok och en bok som lär mig tekniken. Nu vet du. Mamma, det är en pik till dig med.


Kommentarer

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0