Pooping little aliens

Ja jävlar, det är jobbigt att dammsuga och dammtorka rummet när man har dammallergi. Känns som att tredje världskriget har brytit ut i min näsa och mina ögon just nu. Däremot blir det roligare att dammsuga med Slash och Rammstein i hörlurarna. Speciellt Rammstein, man känner sig härligt ond. Morbid dammsugning.

Så vad händer annars för mig? Inte ett piss. Har googlat lite om dammallergi: Kvalster är mikroskopiskt små spindeldjur (0,08-0,3 mm). Det är framförallt deras avföringskorn som är kraftigt allergiframkallande.

?

Jag är alltså allergisk mot små spindlars bajs. Förträffligt! Det lät coolare i mitt huvud. Oh, btw, googla inte bilder på kvalster. Det är som pyttesmå aliens. Ja, jag gillar aliens, men kanske inte när dom är osynliga för de mänskliga ögat och när de flyger runt i luften och skiter. Jag har säkert ett litet bajsäckel framför näsan as we speak.

Kommentarer

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0