Innan jag somnar:

Namn: Elin
Smeknamn: Shaw
Ålder: 19 år
Hårfärg: Ja du, slaskig brun med blond utväxt
Ögonfärg: Gröna, men intensiteten varierar - om jag är trött är de jävart knallgröna
Längd: 16..3? Jag vet inte
Vikt: Jag vet inte riktigt
Familj: Mamma, pappa, bror och syster

Reser helst till:
Jag vill resa överallt, men helst till Paris eller Irland

Tidning du gillar:
Illustrerad Vetenskap

Favoritsite:
Oj. Flashback? Kanske Google? Pirate Bay! Jag vet inte

Fikar helst på:
Jag är ingen storfikare, så det spelar ingen roll

Favoritbutik:
Indiska, Game eller Akademibokhandeln

Favoritfärg:
Alla färger utom skrikig och skär rosa

Favoritmärke:
Vad för märke?

Favoritdjur:
Katt är favorit, men jag gillar praktiskt taget alla djur förutom mammamyggor och kamelspindlar /usch

Motionerar:
Händer ytterst sällan

Spelar du nåt instrument:
Nej... Har spelat gitarr och keyboard, och vill lära mig panflöjt

Vilken film kan du alla replikerna till?
Kan olika repliker ur tusentals filmer, men inte en hel film

Senaste låten du lyssnade på:
Mattias Alkberg - Jag bara tänkte, liksom, att

Ringsignal på mobilen:
Blood of cuchulainn (Boondock Saints)

Dricker:
Alkohol för att bli full, cola för att det är gött och vatten för att jag måste

Senaste boken du läste:
Min religionskunskap bok, tragiskt nog

Senaste maträtten du åt:
Tacos, svenne som jag är

Är det nåt du absolut inte äter?
Korvstroganoff

Senaste saken du köpte:
Tröjor från Kappahl

Hur tidigt stiger du upp:
När jag vaknar av mig själv oftast

Favoritspel:
Gah, jag vet inte! Dreamfall? Fahrenheit? Call of Duty? Amped? Fight Club? Det är för svårt

Vilka band/artister har du sett live?
Slash (med Myles Kennedy), Europe, Mayhem, The Haunted (?), Cannibal Corpse, Twisted Sister, Lars Winnerbäck, The Hellacopters, Ison & Fille, Petter, Timbuktu, Promoe, Adam Tensta, Millencolin och... det är allt jag kommer på. Ja, plus Mendez, BWO och Amys Ashes i och för sig.

Är du rädd för blod?
Jag? HAHA

Har du några homosexuella vänner?
Mer bekanta

Har du träffat nån kändis?
Jag har gått in i Fronda (eller så råkade han gå in i mig) och pekat fuck you till Micke som var med i Big Brother. Annars, nä.

Beskriv dig själv med tre ord:
Envis, flummig och lättroad

Favoritämne när du gick i skolan:
Praktiskt taget allt nu, förutom Matte och Samhällskunskap

Favoritord:
Bollocks! Och Teejeeese.

Kommentarer

Innan du kommenterar:
Kommentarer besvaras här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0